Zamówienia złożone po 14.01 będą dostarczane po Dniach Babci i Dziadka. Dziękujemy, że zdecydowaliście się zachować wspomnienia z nami!
1. Często zadawane pytania
Czy mogę zamówić swój projekt ponownie?
Oczywiście. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i przejdziesz do ustawień: Twoje konto-> Moje zamówienia ->Podgląd->Zamów ponownie.
Czy mogę wykonać kopię istniejącego projektu i na nim dokonać zmian?
Tak. Wystarczy, że zalogujesz się na naszej stronie. Jeśli chcesz skopiować projekt, który znajduje się w koszyku i nie został jeszcze zamowiony, zaznacz Kopiuj. Jeśli projekt został wcześniej przez Ciebie zamówiony i masz do niego dostęp na swoim koncie wystarczy, że po zalogowaniu na konto przejdziesz do zakładki Twoje konto-> Moje zamówienia-> Podgląd->Widok->Zamów ponownie.
Czy w trakcie projektowania można dodawać i usuwać strony?
Tak, jest to możliwe. Na etapie projektowania fotoksiążek i fotoalbumów w edytorze można dodawać i usuwać strony.
Pamiętaj jednak, że produkty te mają określoną minimalną i maksymalną liczbę stron. Informację na ten temat możesz znaleźć na stronie danego produktu.
Czy można odebrać swoje zamówienie osobiście w siedzibie firmy?
Printimi świadczy usługi przez internet, dlatego nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia. Oferujemy krótkie terminy dostaw.
Jak długo będą przechowywane moje projekty?
Czas przechowywania projektów jest ograniczony, ponieważ musimy zrobić miejsce na Twoje kolejne realizacje.
Projekty, które zostały dodane do koszyka, ale ich nie zamówiłaś/-eś, zostaną usunięte po 60 dniach od daty ostatniej edycji.
Zamówienia, które zostały zamówione i opłacone, zostają usunięte po 400 dniach od daty opłacenia koszyka.
Zamówienia, które zostały zamówione i nieopłacone, zostają usunięte po 90 dniach od daty zamówienia koszyka.
Przed usunięciem projektu otrzymasz od nas informację mailową.
Gdzie będzie znajdował się mój projekt, gdy go zapiszę i zamknę edytor?
Po zapisaniu projektu, trafi on do koszyka. Aby móc do niego wrócić ponownie wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, przejdziesz do zakładki koszyk i obok projektu zaznaczysz Podgląd/Edytuj. Wówczas otworzy się edytor, w którym będziesz mogła/mógł dokończyć swój projekt.
2. Fotoksiążka
Jakie są dostępne formaty fotoksiążek?
Oferujemy aż 7 formatów fotoksiążek: A4 pion, A4 poziom, A3 poziom, 30x30, 25x25, 20x20 cm w przypadku fotoksiążek classic i tekstylnych. Tak abyś mogła/mógł wybrać najlepszy do przechowywania swoich wspomnień.
Jaka jest minimalna i maksymalna liczba stron w fotoksiążce?
Minimalna liczba stron w fotoksiążkach classic i tekstylnej to 20 a maksymalna 150 stron. Dotyczy wszystkich dostępnych formatów.
Jaki papier jest wykorzystywany do wykonania fotoksiążek?
Do fotoksiążek classic i tekstylnej wykorzystywany jest papier satynowy o gramaturze 170 g/m2. Ten rodzaj papieru wiernie oddaje kolory i zapewnia trwałość wydruku.
Czym są motywy kolorystyczne? Jak ich używać?
Motywy kolorystyczne to tła, których możesz użyć w swojej fotoksiążce. Do wyboru masz 12 starannie wyselekcjonowanych propozycji. Motywy możesz zastosować do pojedynczej strony, rozkładówki lub całego projektu.
Jaki jest czas realizacji fotoksiażki?
Czas realizacji fotoksiążek niezależnie od formatu wynosi 4 dni robocze, licząc od następnego dnia od zaksiegowania płatności na naszym koncie. Do tego czasu należy doliczyć czas realizacji wysyłki przez kuriera. Jeżeli zamówisz różne produkty w ramach jednego zamówienia, to czas realizacji będzie taki jak produktu z najdłuższym czasem realizacji w zamówieniu.
Termin realizacji może ulec wydłużeniu w okresach świątecznych.
Aby skorzystać z usługi ekspresowej realizacji zamówienia, skontaktuj się z nami poprzez formularz.
Czym różni się fotoksiążka classic od fotoksiążki w oprawie tekstylnej?
Fotoksiążki różnią się rodzajem oprawy.
W fotoksiążce classic jest to drukowana oprawa zdjęciowa, którą możesz dowolnie personalizować: dodać zdjęcie, tekst na przód i grzbiet okładki.
Fotoksiążka w oprawie tekstylnej wykończona jest płótnem wegańskim Ocean, floresem lub lnem. Dodatkowo możesz skorzystać z wielu możliwości personalizacji okładki, na przykład umieścić na niej okienko na Twoje zdjęcie. Do wyboru masz aż trzy kształty: kwadrat, prostokąt i okrąg. - dodać tekst na przód okładki, który zostanie wytłoczony w jednym z wybranych przez Ciebie kolorów: złoto, srebro, miedź.
Czym różni się fotoksiążka od fotoalbumu?
Łączenie stron
W fotoksiążce tekstylnej i classic strony są szyte z zastosowaniem bigowania stron, aby łatwiej ją było rozłożyć na płasko. Dzięki temu po rozłożeniu fotoksiążka nie zamyka się, jak to jest często spotykane w tradycyjnych fotoksiążkach. Pamiętaj, że nie należy umieszczać w obszarze łączenia stron zdjęć i innych elementów.
W fotoalbumie dwie sąsiadujące strony otwierają się na płasko (layflat). Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz wykorzystać całą powierzchnię i rozłożyć zdjęcie na dwóch sąsiednich stronach. Świetnie sprawdzą się tu zdjęcia rodzinne, grupowe, panoramiczne, które potrzebują więcej przestrzeni.
Liczba stron
Fotoksiążka – minimalna liczba stron to 20 a maksymalna 150.
Fotoalbum – minimalna liczba stron to 10 a maksymalna 80. Dotyczy wszystkich dostępnych formatów w przypadku obu produktów.
Gramatura papieru | grubość kartek
Gramatura papieru w przypadku fotoksiążki tekstylnej i classic wynosi 170 g/m2, natomiast w przypadku fotoalbumu aż 800 g/m2 .
Więcej na temat różnic przeczytasz tutaj.
Czy istnieje możliwość zmiany formatu w trakcie projektowania fotoksiążki?
Nie ma możliwości zmiany formatu Fotoksiążki w trakcie projektowania, ze względu na ryzyko pogorszenia jakości Twoich zdjęć. W celu wykonania projektu w innym formacie należy ponownie rozpocząć konfigurację na stronie produktu, wybierając format i liczbę stron. Wybierając źródła zdjęć w nowym projekcie możesz zaznaczyć opcję "Moja biblioteka" - jeśli wyselekcjonowałeś już wcześniej zdjęcia, nie będziesz musiał(a) je od nowa dodawać. Będą one tam dla Ciebie zachowane.
Czy po złożeniu zamówienia będę mieć dostęp do swojego projektu?
Tak. Po opłaceniu zamówienia będziesz mieć dostęp do swojego projektu na wypadek gdybyś chciała stworzyć kolejny z jego wykorzystaniem: Twoje konto ->Moje zamówienia-> Widok->Zamów ponownie. Potrzebujemy mieć miejsce na kolejne Twoje wspomnienia, dlatego pamiętaj, że czas przechowywania Twojego projektu, który został zamówiony i opłacony jest ograniczony i dla fotoksiążek wynosi: 400 dni a projektów zamówionych i nieopłaconych 90 dni lub znajdujących się w koszyku 60 dni.
Czy mogę zmienić rodzaj oprawy w trakcie projektowania?
W przypadku fotoksiążki classic możesz dokonać zmian bezpośrednio w edytorze. Z kolei w przypadku fotoksiążek tekstylnych po dodaniu projektu do koszyka należy zaznaczyć Podgląd/Edytuj. Wówczas zostaniesz przeniesiona do kroku Personalizacji okładki. Jeśli zmiana będzie dotyczyła wymiany zdjęcia lub treści zrobisz to na tym kroku, jeśli zaś będziesz chciała zmienić kolor okładki lub jej rodzaj wystarczy, że z kroku personalizacji przejdziesz do wcześniejszego kroku za pomocą przycisku WRÓĆ DO KONFIGURACJI PRODUKTU.
Jak w szybki sposób zaprojektować fotoksiążkę?
Projekt fotoksiążki wykonasz w zaledwie kilka chwil.
Zaprojektuj okładkę, dodaj zdjęcia, jakie chcesz zamieścić na kartach Twojej fotoksiążki, skorzystaj z narzędzia, które automatycznie rozłoży Ci zdjęcia na stronach według Twojej specyfikacji, wybierz motyw kolorystyczny, dodaj do koszyka, opłać zamówienie i czekaj na dostawę.
Gdzie znajdę aktualne ceny i promocje fotoksiążek?
Aktualne ceny i promocje znajdziesz zawsze na stronie produktu fotoksiążka classic i fotoksiążka tekstylna.
Ile zdjęć może zawierać fotoksiążka?
Fotoksiążki mogą mieć od 20 do 150 stron. Na każdej stronie możesz zamieścić dowolną liczbę zdjęć. Wszystko zależy od projektu i wybranego przez Ciebie formatu. Aby Twoje zdjęcia dobrze prezentowały się na jednej stronie zalecamy umieszczanie od 1 do maksymalnie 8 zdjęć. Korzystając z funkcji Smartbook możesz określić jaką liczbę zdjęć chcesz, aby była rozłożona na stronie. Możesz też skorzystać układów zdjęć z menu edytora po prawej stronie.
Jakie znaki mogę wykorzystać na okładce fotoksiążki tekstylnej w tekstem?
Przy personalizacji okładki tekstylnej tłoczonymi tekstami możesz wprowadzić znaki według poniższej listy. Znaki spoza listy nie mogą być umieszczone na okładce tekstylnej.
Jak mogę zmienić ustawienia okładki, jeśli już dodałam Fotoksiążkę Tekstylną do koszyka?
Jeśli chcesz zmienić ustawienia okładki po dodaniu produktu do koszyka, postępuj według następujących kroków:
- Przejdź do swojego koszyka.
- Znajdź produkt, którego ustawienia okładki chcesz zmienić, i wybierz opcję Podgląd/Edytuj obok niego.
- Po przekierowaniu do personaliacji okladki, w lewym górnym kliknij Wróć do konfiguracji produktu. W tym miejscu będziesz mogła zmienić materiał oprawy oraz zdobienia.
Pamiętaj, że zmiany w ustawieniach okładki mogą wpłynąć na cenę produktu.
Otrzymałam/-em wypaczoną Fotoksiążkę, jak mogę rozwiązać ten problem?
Gdy Fotoksiążka opuści naszą siedzibę, w której utrzymujemy kontrolowany poziom wilgotności względnej (40–45% RH), nie możemy kontrolować sposobu, w jaki paczka jest dostarczana w ciągu dni transportu. Może się to zdarzyć, gdy poziom wilgotności w Twojej okolicy gwałtownie wzrośnie. Wypaczenie występuje, gdy włókna papieru pochłaniają wilgoć z otaczającego nadmiernie wilgotnego środowiska, takiego jak wilgotny magazyn. Rozwiązanie: Jeśli otrzymałaś/-eś wypaczoną Fotoksiążkę, nie martw się. Jest to całkowicie odwracalne w większości przypadków. Kiedy otoczenie jest mniej wilgotne niż sama Fotoksiążka, włókna podłoża oddają wilgoć i spłaszczają się.
- Połóż fotoksiążkę na płaskiej powierzchni bez wgnieceń i zabrudzeń.
- Połóż na niej np. kawałek kartonu większy od okładki.
- Przyłóż nacisk 2-3 kg. (na przykład kilka grubych książek/albumów, które równomiernie rozłożą ciężar)
- Pozostaw fotoksiążkę do dostosowania na 24-48 godzin.
3. Fotoalbum
Jakie są dostępne formaty fotoalbumu?
W naszej ofercie dostępne są 4 formaty fotoalbumów zarówno classic, jak i tekstylnych: 20x20 i 25x25, 20x30 oraz 30x20, które są najchętniej wybierane dla tego rodzaju produktów.
Jaka jest minimalna i maksymalna liczba stron w fotoalbumie?
Minimalna liczba stron w fotoalbumie to 10 a maksymalna 80 stron. Dotyczy wszystkich dostępnych formatów.
Jaki papier jest wykorzystywany do wykonania fotoalbumu?
W fotoalbumach wykorzystywany jest papier o gramaturze ok 800 g/m2, dzięki czemu jego karty są sztywne i trwałe.
Czym są motywy kolorystyczne? Jak ich używać?
Motywy kolorystyczne to tła, których możesz użyć w swoim fotoalbumie. Do wyboru masz 12 starannie wyselekcjonowanych propozycji. Możesz też wybrać własny kolor. Motywy możesz zastosować do pojedynczej strony, rozkładówki lub całego projektu.
Jaki jest czas realizacji fotoalbumu?
Czas realizacji fotoalbumów classic niezależnie od formatu wynosi 5 dni roboczych a fotoalbumów tekstylnych 6 dni roboczych, licząc od następnego dnia od zaksiegowania płatności na naszym koncie. Do tego czasu należy doliczyć czas realizacji wysyłki przez kuriera. Jeżeli zamówisz różne produkty w ramach jednego zamówienia, to czas realizacji będzie taki jak produktu z najdłuższym czasem realizacji w zamówieniu.
Termin realizacji może ulec wydłużeniu w okresach świątecznych.
Aby skorzystać z usługi ekspresowej realizacji zamówienia, skontaktuj się z nami poprzez formularz.
Jakie są rodzaje fotoalbumów? Czym się różnią?
W ofercie Printimi są dwa rodzaje fotoalbumów
1. Fotoalbum classic- występuje w dwóch formatach: 25x25 i 20x20. Na okładce fotoalbumu możesz wykorzystać dowolne układy zdjęć i tekstów, które będą na niej nadrukowane. Dodatkowo możesz umieścić tekst na grzbiecie, co pozwoli Ci na łatwe odnajdywanie Twojej fotoksiążki na półce.
2. Fotoalbum tekstylny - również występuje w dwóch formatach: 25x25 i 20x20, ale okładka wykończona jest materiałem tekstylnym lub eko-skórą. Można na niej umieścić okienko na zdjęcie w wybranym kształcie: prostokąta, kwadratu lub koła i tekst, który będzie wytłoczony w materiale w wybranym przez Ciebie kolorze: złota, srebra i mosiądzu.
Czym różni się fotoalbum od fotoksiążki?
Łączenie stron
W fotoalbumie dwie sąsiadujące strony otwierają się na płasko (layflat). Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz wykorzystać całą powierzchnię i rozłożyć zdjęcie na dwóch sąsiednich stronach. Świetnie sprawdzą się tu zdjęcia rodzinne, grupowe, panoramiczne.
W fotoksiążce tekstylnej i classic strony są szyte z zastosowaniem bigowania stron, niemalże jak w tradycyjnej fotoksiążce. Pamiętaj, że nie należy umieszczać w obszarze łączenia stron zdjęć i innych elementów.
Liczba stron
W każdym fotoalbumie niezależnie od formatu masz do dyspozycji od 10 do 80 stron.
W każdej fotoksiążce tekstylnej i classic niezależnie od formatu masz do dyspozycji od 20 do aż 150 stron.
Gramatura papieru | grubość kartek
Fotoalbumy drukowane są na papierze o gramaturze 800 g/m2, natomiast fotoksiążki tekstylne i classic – na papierze 170 g/m2.
Więcej na temat różnic przeczytasz tutaj.
Czy istnieje możliwość zmiany formatu w trakcie projektowania fotoalbumu?
Jeśli przypadkowo wybrałaś/-eś inny format Fotoalbumu, ale masz już gotowy projekt, w większości przypadków możliwe jest jego dostosowanie do nowego rozmiaru. Należy jednak pamiętać, że odstępy pomiędzy elementami, wielkość czcionki oraz marginesy ulegną zmianie. Prosimy o kontakt z nami, aby poznać szczegóły.
Jak w szybki sposób zaprojektować fotoalbum?
Wystarczy kilka chwil na stworzenie wspaniałej pamiątki utkanej z Twoich wspomnień.
Zaprojektuj okładkę, dodaj zdjęcia, jakie chcesz zamieścić w swoim projekcie, skorzystaj z narzędzia, które automatycznie rozłoży Ci zdjęcia na stronach według Twojej specyfikacji, wybierz motyw kolorystyczny, dodaj do koszyka, opłać zamówienie i czekaj na dostawę.
Jakie znaki mogę wykorzystać na okładce i grzbiecie fotoalbumu tekstylnego?
Przy personalizacji okładki tekstylnej tłoczonymi tekstami możesz wprowadzić znaki według poniższej listy. Znaki spoza listy nie mogą być umieszczone na okładce tekstylnej.
Jak zmienić ustawienia okładki Fotoalbumu Tekstylnego w koszyku?
Jeśli chcesz zmienić ustawienia okładki po dodaniu Fotoalbumu do koszyka, postępuj według następujących kroków:
- Przejdź do swojego koszyka.
- Znajdź produkt, którego ustawienia okładki chcesz zmienić, i wybierz opcję Podgląd/Edytuj obok niego.
- Po przekierowaniu do personaliacji okladki, w lewym górnym kliknij Wróć do konfiguracji produktu. W tym miejscu będziesz mogła zmienić materiał oprawy oraz zdobienia.
Pamiętaj, że zmiany w ustawieniach okładki mogą wpłynąć na cenę produktu.
4. Fotokalendarz
Gdzie znajdę aktualne ceny i promocje fotokalendarzy?
Aktualne ceny i promocje znajdziesz zawsze na stronie produktu (link).
Jakie są rodzaje fotokalendarzy?
W ofercie Printimi mamy 3 kategorie fotokalendarzy:
1) Classic – ścienny zawieszany na zawieszce w spirali, w którym na każdej stronie znajduje się zdjęcie razem z kalendarium.
2) Double – ścienny, jednak zawieszany na oczku w karcie kalendarza. Górna karta zawiera zdjęcie, z kolei dolna zawiera kalendarium, a połączone są spiralą.
3) Biurkowy, który możesz postawić na swoim biurku lub stole. Znamy wartość Twoich zdjęć, dlatego zarezerowaliśmy dla nich więcej miejsca niż w standardowo spotykamym formacie A5.
Jakie są dostępne formaty fotokalendarzy?
W Printimi oferujemy formaty:
- Fotokalendarz classic A4 i A3, zarówno w pionie jak i poziomie
- Fotokalendarz double: A4 poziom i 20x20
- Fotokalendarz biurkowy: 20x20
Ile stron/kart ma fotokalendarz?
Fotokalendarze mają 12 stron z kalendarium i stroną tytułową, którą również możesz personalizować.
Jaki papier jest wykorzystywany do produkcji fotokalendarzy?
Do produkcji fotokalendarzy wykorzystywany jest gruby papier satynowy o gramaturze 300 g/m2, dzięki czemu karty są sztywne i lepiej wyglądają na Twojej ścianie. Dzięki temu masz lepsze możliwości utrwalenia swoich wspomnień.
Czy istnieje możliwość zmiany motywu kolorystcznego w trakcie projektowania?
Tak. Wystarczy, że wybierzesz w edytorze funkcję: Motywy. Znajdziesz ją w menu edytora po prawej stronie i wybierzesz jedną z 12 starannie wyselekcjonowanych propozycji.
Jaki jest czas realizacji fotokalendarza?
Czas realizacji fotokalendarzy niezależnie od formatu i rodzaju kalendarza wynosi 2 dni robocze, licząc od następnego dnia od zaksiegowania płatności na naszym koncie. Do tego czasu należy doliczyć czas realizacji wysyłki przez kuriera. Jeżeli zamówisz różne produkty w ramach jednego zamówienia, to czas realizacji będzie taki jak produktu z najdłuższym czasem realizacji w zamówieniu.
Termin realizacji może ulec wydłużeniu w okresach świątecznych.
Aby skorzystać z usługi ekspresowej realizacji zamówienia, skontaktuj się z nami poprzez formularz.
Czy istnieje możliwość zmiany formatu w trakcie projektowania fotokaledarza?
Nie ma możliwości zmiany formatu fotokalendarza w trakcie projektowania. Aby wykonać projekt w innym formacie, należy ponownie rozpocząć konfigurację na stronie produktu.
Czy istnieje możliwość zmiany rodzaju fotokalendarza podczas projektowania?
Nie ma możliwości zmiany rodzaju fotokalendarza w trakcie projektowania. Jeśli zmieniłaś zdanie i chcesz wykonać inny fotokalendarz, przejdź na jego stronę, dopasuj do swoich potrzeb i rozpocznij projektowanie.
Jak w szybki sposób zaprojektować fotokalendarz?
Na stworzenie fotokalendarza wystarczy Ci kilka chwil.
Wybierz format, dobierz zdjęcia do poszczególnych miesięcy i teksty w edytorze. Możesz dodać ważne dla Ciebie wydarzenia do kalendarium, które będą zapisane w projektach na Twoim koncie, tak abyś mogła do nich wracać w kolejnych latach. Dodaj do koszyka, opłać i oczekuj na kuriera.
5. Edytor/Projektowanie
Jak rozpocząć projektowanie?
Projektowanie dowolnego produktu na stronie Printimi jest niezwykle proste.
1. Wybierz interesujący Cię produkt, korzystając z różnych dostępnych opcji, np. format, liczba stron, materiały (w przypadku produktów tekstylnych) i rozpocznij projektowanie, zaznaczając przycisk PROJEKTUJ.
2. Przejdź do edytora, w którym wgrasz zdjęcia, wybierzesz układy czy jeden ze starannie wyselekcjonowanych motywów kolorystycznych.
3. Dodaj swój projekt do koszyka i zamów. Po zaksięgowaniu wpłaty, Twoje zamówienie trafi do realizacji.
Dowiedz się więcej na temat projektowania i poznaj 10 porad jak stworzyć fotoksiążkę w kilka chwil.
W jaki sposób dodać zdjęcia do mojego projektu?
Po tym jak wybierzesz z naszej oferty produkt, który spełni Twoje oczekiwania, przejdziesz do edytora, w którym stworzysz swój projekt. W pierwszej kolejności pojawi się ekran, który poprosi Cię o wgranie zdjęć, które będziesz chciała wykorzystać. Masz możliwość wyboru różnych miejsc, w których trzymasz swoje zdjęcia, np. bezpośrednio z telefonu, z komputera, z wcześniejszych projektów, z mediów społecznościowych czy miejsc w chmurze.
W jakim formacie należy wgrywać zdjęcia do projektu?
Do projektu należy wgrywać zdjęcia w formacie .heic, .jpg, .png oraz .jpeg.
Jaka jest maksymalna i minimalna wielkość przesłanego pliku?
Maksymalna wielkość przesłanego pliku to 40 MB. Nasz edytor ocenia jakość zdjęć. Jeśli jest ona niewystarczająca na zdjęciu pojawi się komunikat, który poinformuje Cię o złej jakości zdjęcia.
Jaka jest maksymalna rozdzielczość pliku?
Maksymalna rozdzielczość to 23000 x 23000 px.
Jakie są sposoby układania zdjęć na stronie?
Możesz wybrać ręczne wybieranie zdjęć i dowolnie je ułożyć lub skorzystać z funkcji Smartbook, która ułoży zdjęcia w Twoim projekcie za Ciebie. Będziesz mogła określić przedział ilości zdjęć na stronie, określić marginesy i odstępy od zdjęć.
Ile zdjęć można umieścić na jednej stronie?
Na jednej stronie możesz umieścić dowolną liczbę zdjęć. Najczęściej stosowane są układy 1-4 zdjęć na stronę.
Chcę stworzyć projekt na komputerze, jednak zdjęcia mam na telefonie. Co mogę zrobić?
W Printimi oferujemy Ci możliwość dodania zdjęć do Twojego projektu, który tworzysz na komputerze bez konieczności przenoszenia zdjęć z telefonu. Wystarczy, że po wejściu do edytora spośród dostępnych źródeł wybierzesz QR code i zeskanujesz kod wyświetlony na ekranie Twojego komputera, korzystając z aparatu telefonu, na którym trzymasz zdjęcia. Po wyrażeniu zgody na udostępnienie zdjęć wybierzesz zdjęcia z galerii telefonu i gotowe.
Zdjęcia z Twojego telefonu pojawią się w galerii zdjęć Twojego projektu na komputerze.
Podczas projektowania moje zdjęcia są niewyraźne mimo, że ich jakość jest dobra. Czy będą one tak wyglądały w wydrukowanym projekcie?
Edytor pracuje na miniaturach zdjęć. Wydruk realizowany będzie w oparciu o oryginalne pliki. Jeśli ich jakość jest dobra, nie ma powodu do obaw. Zdjęcia o niskiej rozdzielczości są oznaczane w edytorze specjalną ikoną z wykrzyknikiem, która widoczna jest na podglądzie zdjęcia.
Czasami pomimo nie najlepszej jakości zdjęcia, osoba tworząca projektu podejmuje decyzję, aby je pozostawić. Na przykład dlatego, że nie ma go w lepszej, a był to ważny moment uwieczniony w kadrze.
Jak zapisać projekt, aby móc powrócić do niego w późniejszym czasie?
Wystarczy, że dodasz swój projekt do koszyka, korzystając z przycisku Zapis lub zamów. Koszyk przechowuje projekty nad którymi pracujesz. Będziesz mogła do niego wrócić, logując się na swoje konto przechodząc do zakładki Koszyk. Obok wybranego projektu zaznacz Edytuj. Otworzy się znany Ci edytor, w którym będziesz mogła dokończyć swój projekt. Pamiętaj jednak, że czas przechowywania projektu jest ograniczony i wynosi 60 dni. Musimy co jakiś czas robić miejsce na Twoje nowe projekty.
Gdzie będzie znajdował się mój projekt, gdy go zapiszę i zamknę edytor?
Po zapisaniu projektu, trafi on do koszyka. Aby móc do niego wrócić ponownie wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, przejdziesz do zakładki koszyk i obok projektu zaznaczysz Podgląd/Edytuj. Wówczas otworzy się edytor, w którym będziesz mogła/mógł dokończyć swój projekt.
Co oznaczają komunikaty w edytorze?
! - Jeśli pojawi się wykrzyknik na Twoim zdjęciu to oznacza, że jest ono słabej jakości. W takim przypadku zalecamy wymianę zdjęcia, ponieważ wydruk takiego zdjęcia nie spełni Twoich oczekiwań.
Dlaczego kolory na monitorze różnią się od otrzymanego przeze mnie wydruku?
Każdy monitor/ekran inaczej wyświetla kolory. Na każdym nośniku – czy komputerze, czy telefonie zauważalna jest różnica w odcieniach. Ekrany emitują własne światło, a kartka papieru, na której realizowany jest wydruk, odbija światło, stąd mogą wynikać różnice między tym, co widzimy na naszych ekranach, a wydrukiem, który otrzymujemy.
Czy oferujecie gotowe szablony?
W Printimi podążając za minimalizmem i pięknem stworzyliśmy alternatywę dla (często pstrokatych) szablonów:
- motywy kolorystyczne - można skorzystać z naszej selekcji lub samodzielnie określić kolor
- funkcja Smartbook zaproponuje z kolei układy zdjęć na stronach (które można samodzielnie zmieniać)
- do tego w naszym edytorze w menu po prawej stronie można znaleźć naklejki czy maski aby wykorzystać swoje kreatywne pomysły
Wszystko po to abyś mogła/mógł stworzyć własny, unikatowy projekt.
Dlaczego muszę zostawić odstęp 1 cm od krawędzi mojego projektu?
Odstęp 1 cm od krawędzi jest wymagany ze względu na specyfikę procesu cięcia fotoksiążek i fotoalbumów. Zapewnia to, że ważne elementy projektu, takie jak teksty czy kluczowe detale zdjęć, nie zostaną przypadkowo przycięte.
6. Zamówienia i płatność
Jak otworzyć zamówienie, które zostało zapisane?
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Koszyk, w którym będą widoczne zapisane, ale jeszcze nie zamówione projekty. Przy każdym z nich możesz skorzystać z opcji Podgląd/ Edytuj jeżeli zamówienie jest gotowe i wymaga tylko sprawdzenia lub, aby móc w nim dokonać zmian.
Czy mogę zamówić projekt ponownie?
Tak. Jeśli projekt został wcześniej przez Ciebie zamówiony i masz do niego dostęp na swoim koncie wystarczy, że po zalogowaniu na konto przejdziesz do zakładki Twoje konto-> Moje zamówienia-> Widok->Zamów ponownie. Czas przechowywania projektów jest ograniczony, ponieważ musimy mieć miejsce na Twoje kolejne realizacje.
Czy mogę wykonać kopię projektu i na niej wprowadzać zmiany?
Tak. Wystarczy, że zalogujesz się na naszej stronie.
Jeśli chcesz skopiować projekt, który znajduje się w koszyku i nie został jeszcze zamówiony, zaznacz Kopiuj. Kopia projektu pojawi się nad pierwotnym projektem, który był kopiowany.
Jeśli projekt został już przez Ciebie zamówiony i masz do niego dostęp na swoim koncie wystarczy, że po zalogowaniu na konto przejdziesz do zakładki Twoje konto-> Zamówienia-> Widok->Zamów ponownie. Projekt znajdzie się w koszyku, w którym będzie możliwość wykonania kopii.
Czy mogę zamówić kilka egzemplarzy tego samego projektu?
Oczywiście. Wystarczy, że w koszyku obok Twojego projektu dodasz za pomocą "+" liczbę sztuk.
Jakie są dostępne formy płatności?
Oferujemy najczęściej wybierane formy płatności: Blik, szybki przelew i karta płatnicza.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówienie?
Tak, wystarczy, że przy finalizacji zamówienia zaznaczysz opcję: Kupuję jako firma i wypełnisz dane.
Jakie są formy i ceny dostaw Waszych produktów?
Twoje zamówienie może być do Ciebie dostarczone przez Kuriera na podany przez Ciebie adres lub do najbliższego paczkomatu. Koszt dostawy to 14,90 zł. Sprawdź też szczegóły dot. darmowej dostawy.
W jaki sposób sprawdzić, że moje zamówienie zostało wysłane?
Informację o wysyłce Twojego zamówienia dostaniesz e-mailem. Będzie w nim zawarty numer listu przewozowego, dzięki któremu będziesz mogła śledzić swoją przesyłkę.
7. Dostawa
Jakie są dostępne formy i ceny dostawy?
Umożliwiamy wybór dwóch form dostawy: Kurier UPS i paczkomat InPost. Ceny dostaw zobaczysz tutaj. Obecnie dostarczamy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.
Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy zamówienia uzależniony jest od wyboru firmy realizującej usługę, najczęściej wynosi 2 dni robocze. Po spakowaniu zamówienia i przekazaniu firmie kurierskiej otrzymasz maila od niej z informacją o możliwości śledzenia statusu przesyłki. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach świątecznych.
Moje zamówienie zostało wysłane, ale jeszcze do mnie nie dotarło. Co zrobić?
Nasze zamówienia niezależnie od wyboru formy dostawy są monitorowane. Numer listu przewozowego otrzymasz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki zlecenia. Będzie on dostępny również na koncie Klienta.
Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą za granicę?
Tak, jest to możliwe, jednak wiąże się z wyższym kosztem dostawy.
Aby ustalić szczegóły, skontaktuj się z nami.
8. Zwroty i reklamacje
W jaki sposób zgłosić reklamację?
W celu zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie KONTAKT. Opisz dokładnie powód reklamacji, dołącz zdjęcie i prześlij uzupełniony formularz reklamacyjny.
Ile czasu mam na zgłoszenie reklamacji?
Na zgłoszenie reklamacji zgodnie z obowiązującym prawem masz 2 lata.
Jaki jest czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji?
Każdą reklamację rozpatrujemy jak najszybciej. Maksymalny czas to 14 dni.
9. Kody rabatowe i promocje
Gdzie wpisać kod rabatowy?
Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go obok Twojego zamówienia w koszyku i zatwierdź przyciskiem UŻYJ. Wówczas rabat zostanie naliczony.
Mój kod rabatowy nie działa. Co mogę zrobić?
Zapoznaj się ponownie z warunkami kodu i sprawdź:
1) jakiego produktu dotyczy
2) kiedy upływa jego ważność. Pamiętaj, aby zatwierdzić wpisany kod przyciskiem UŻYJ. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami, korzystając z formularza kontaktowego na stronie.
Wyceny indywidualne na większe zamówienia
W sprawie indywidualnej oferty na jednorazowe zamówienia więcej niż 10 sztuk skontaktuj się z nami na adres kontakt@printimi.pl
10. Ceny
Ile kosztują produkty Printimi?
Aktualne ceny naszych produktów znajdziesz na ich stronach:
Fotoksiążka
Fotoalbum
Album na zdjęcia
Odbitki
Fotokalendarz
Jaki jest koszt wysyłki Waszych produktów?
Kurier to koszt 14,90 zł.
Dla zamówień dostarczanych do paczkomatów InPost to koszt 14,90 zł.
Aktualnie dla zamówień od 149 zł oferujemy darmową dostawę.
11. Konto
Czy konieczne jest zakładanie konta, aby móc stworzyć swój projekt?
Tak, aby złożyć zamówienie konieczne jest posiadanie konta w sklepie Printimi. Dzięki temu projekt, który tworzysz, będzie zachowany i możesz wrócić do jego edycji w przyszłości.
Czy mogę edytować swój projekt po dodaniu go do koszyka?
Tak. Dodanie do koszyka jest równoznaczne z zapisaniem Twojego projektu. Wystarczy, że dodasz swój projekt do koszyka i obok projektu zaznaczysz opcję Podgląd/Edytuj. Wówczas zostaniesz przekierowana do edytora. Pamiętaj jednak, że czas przechowywania Twojego projektu jest ograniczony i wynosi 90 dni. Jeżeli ważność Twojego projektu dobiega końca wystarczy, że zaznaczysz Podgląd/Edytuj i dodasz go ponownie do koszyka, zyskując tym samym kolejne 60 dni.
Nie pamiętam hasła do swojego konta. Co mogę zrobić?
W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie został włączony bądź wyłączony przycisk na klawiaturze Capslock i czy został wpisany właściwy adres e-mail, na który zostało stworzone konto w serwisie Printimi. Jeśli to nie pomoże, skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Wystarczy, że przejdziesz do logowania, zaznaczysz Resetuj hasło. Po podaniu adresu e-mail wyślemy na Twojego maila wiadomość, w której będzie możliwa zmiana hasła.
Jak długo mogę tworzyć projekt?
Projekt, nad którym pracujesz, przechowywany jest w koszyku przez 60 dni. Po każdej edycji Twojego projektu czas ten liczony jest od nowa.
Jak długo przechowywany jest projekt po złożeniu zamówienia?
Czas przechowywania projektów jest ograniczony, ponieważ musimy zrobić miejsce na Twoje kolejne realizacje.
Zamówienia, które zostały zamówione i opłacone, zostają usunięte po 400 dniach od daty opłacenia koszyka.
Zamówienia, które zostały zamówione jednak nieopłacone, zostają usunięte po 90 dniach od daty zamówienia koszyka.
Jak mogę otrzymać kod rabatowy?
Kody rabatowe możesz otrzymać:
1. Na pierwszy zakup po zapisaniu się do Newslettera.
2. W ofercie specjalnej, jeżeli taka będzie aktualnie aktywna na stronie.
3. W mediach społecznościowych – obserwuj nas na bieżąco.
12. Albumy na zdjęcia
Jakie są dostępne formaty Albumu na zdjęcia?
W naszej ofercie dostępne są trzy formaty Albumów na zdjęcia: 20x20, A4 poziom i 30x30.
Jakie znaki w ozdobnym napisie mogę wykorzystać na okładce i grzbiecie Albumu na zdjęcia?
Przy personalizacji oprawy ozdobnymi tekstami możesz wprowadzić znaki według poniższej listy. Znaki spoza listy nie mogą być umieszczone na okładce tekstylnej.
Jaki jest czas realizacji Albumu na zdjęcia?
Czas realizacji Albumu na zdjęcia niezależnie od formatu wynosi 5 dni roboczych, licząc od następnego dnia od zaksiegowania płatności na naszym koncie. Do tego czasu należy doliczyć czas realizacji wysyłki przez kuriera. Jeżeli zamówisz różne produkty w ramach jednego zamówienia, to czas realizacji będzie taki jak produktu z najdłuższym czasem realizacji w zamówieniu.
Termin realizacji może ulec wydłużeniu w okresach świątecznych.
Aby skorzystać z usługi ekspresowej realizacji zamówienia, skontaktuj się z nami poprzez formularz.
Jaki papier jest wykorzystywany do wykonania Albumu na zdjęcia?
W Albumach na zdjęciach wykorzystywany jest papier w odcieniu głębokiej czerni o grubości 270g/m2 lub naturalnej bieli - 300g/m2.
Jaka jest minimalna i maksymalna liczba stron w Albumie na zdjęcia?
Minimalna liczba stron w Albumie na zdjęcia to 30 a maksymalna 50 stron. Dotyczy wszystkich dostępnych formatów.
Jak zmienić ustawienia okładki Albumu na zdjęcia w koszyku?
Jeśli chcesz zmienić ustawienia okładki po dodaniu Fotoalbumu do koszyka, postępuj według następujących kroków:
- Przejdź do swojego koszyka.
- Znajdź produkt, którego ustawienia okładki chcesz zmienić, i wybierz opcję Podgląd/Edytuj obok niego.
- Po przekierowaniu do personaliacji okladki, w lewym górnym kliknij Wróć do konfiguracji produktu. W tym miejscu będziesz mogła zmienić materiał oprawy oraz zdobienia.
Pamiętaj, że zmiany w ustawieniach okładki mogą wpłynąć na cenę produktu.