Darmowa dostawa już od 149 zł | -10% na pierwsze zamówienie z newsletterem
Zwroty i reklamacje
Wspomnienia, które powierzasz w nasze ręce, zasługują na wyjątkową oprawę. Staramy się, żeby produkt Printimi sprostał Twoim oczekiwaniom.
Jeśli coś umknęło naszej uwadze, złóż reklamację, żebyśmy mogli się tym zająć.
Pamiętaj, że przyjmujemy zwroty tylko tych produktów, które nie były personalizowane.
Zobacz, jak złożyć reklamację:
1. Skorzystaj z formularza kontaktowego. Wybierz temat zgłoszenia: reklamacje. Pobierz, wypełnij i dołącz dostępny w zakładce formularz reklamacji. W zgłoszeniu podaj:
- imię i nazwisko
- adres emailowy, którym logujesz się do printimi.pl
- numer zamówienia
- opis wady
- zdjęcie reklamowanego produktu.
2. Jeśli Twój produkt będzie wymagał odesłania, poinformujemy Cię o tym emailem. Odeślij produkt na nasz adres, który podaliśmy na stronie Kontakt. Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie [1].
3. Rozpatrzymy Twoją reklamację najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji lub odesłania produktu. Ktoś z naszego zespołu skontaktuje się z Tobą, żeby uzgodnić dalsze kroki.
Pamiętaj, że przyjmujemy zwroty tylko tych produktów, które nie były personalizowane.
[1] Pkt X - Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczący Konsumentów z tytułu niezgodności Produktu z umową.